Jumat, 14 Agustus 2009

Cara Buat Duit Dengan E-emas

Program Incentive EGOLD
- setiap kali akaun yang anda introducekan menggunakan egold samaada untuk membeli atau memasukkan nilai baru, anda mendapat pulangan 10%.
- setiap transaksi anda mendapat pulangan.
- 10% tersebut anda dapat, dan di depositkan terus ke dalam akaun anda.
- caranya mudah, anda hanya perlu memberikan nombor tersebut kepada mereka yang ingin menjadi ahli baru.

Bagaimana ianya berfungsi?
1. Sebagai individu yang memperkenalkan anda di kenali sebagai “originator”
2. Sebaik sahaja ada seseorang yang menjadi ahli melalui pemberitahuan anda, anda menerima email memberitahu bahawa anda telah membawa ahli baru.
3. Secara automatik apa apa transaksi yang di jalankan oleh progeny anda anda akan memdapat imbuhan.
4. Egold memaklumkan bahawa sistem ini adalah untuk jangka panjang.

Pecahan nilai kemasukan egold adalah seperti berikut (bagi setiap pembelian lebih daripada XAU 0.003215 emas)
- 10% akan di masukkan kedalam akaun individu yang memperkenalkan egold (Originator)
-10% akan di masukkan kedalam akaun individu atau syarikat yang memperkenalkan pembayar (Progeny)
- 80% akan berada di dalam akaun egold.

Katakanlah sekiranya kita mengira mengikut cara mudah setiap USD1.00 maka 80 akan berada di dalam akaun corporate egold dan anda akan mendapat 10 sen USD untuk setiap pembelian atau pembayaran. Ini boleh lah diandaikan sebahagai RM0.38SEN.

Untuk anda menjana USD 1.00 perlulah seseorang yang anda telah memperkenalkan itu membeli atau membayar EGOLD pada kadar USD 10.00. Dan Sebagainya. Sekiranya downline atau orang bawahan anda, satu rangkai sahaja menggunakan method atau cara pembayaran dengan EGold maka anda tentunya akan menjana kewangan yang besar.

Memandangkan ketika ini ramai pelabur yang melabur di dalam skim cepat kaya, maka mungkin anda akan dapat meyakinkan pelabur supaya membayar atau pun menyertai pelaburan yang menggunakan egold?

Sebenarnya EGOLD bukan sahaja di gunakan untuk pelaburan yang tidak pasti tetapu juga boleh digunakan untuk pembayaran produk atau servis. Banyak peniaga yang menggunakan method pembayaran ini. Laman peniaga ni boleh di lihat di tempat pemyaran di laman EGOLD tersebut.

Timbul juga ketika ini skim jualan ebuku atau membeli ebuku, contohnya Belilah ebuku pada harga RM 58.00 kami akan menghadiahkan anda USD 10.00 di dalam bentuk Wang Emas. dan juga komisen jualan. Wang Emas ini atau Egold ini adalah sebagai landasan untuk anda memperkenalkan individu kepada kewangan EGOLD. Maka semakin ramai yang membeli , semakin ramai yang akan menyertainya.Jadi rangkaian anda perlulah berada di dalam jumlah yang banyak.

0 komentar:

Posting Komentar

 

comment box

indahQmu blog's Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template